hannapersson .

Alla inlägg under mars 2010

Av hanna - 27 mars 2010 21:53

tja alla coola ;)

 

idag fick jag gå upp till 8 ? heemsk ! skulle stå och sälja påskris på ICA och jaa de gick faktiskt bra :) dom fick komma med mer ris .. men vem e jue inte charmig i ttd ;) haha

aja sen klockan 11 gick jag till bya för att träna småttingarna .. och de går bra har börjat med programmet !:) och jaa dom tramsar sej väl inte alls *HOST* hahah och i slutet hade vi tävling om vem som kunde stå på händer längst, och då ville dom att jag och gina skulle tävla xd haha och vem vann om inte JAGJAGJAG   för jag e bäst ;)  

när vi kom hem åt jag och sen åkte vi till Lisbeth för att hon skulle sy på mammas byxor xd nåt hade gått sönder iaf.. och de spöregna och jag blev blöt, så nu e mitt hår helt krulligt -.- hemskt !! hatar't .

 

och jag har varit duktig gjort klart uppsatsen om Ferdinand Megella och bokrecensionen om Djävulen bär Prada , OCH mamma tyckte de va bra :D och om hon tycker de e de bra ;) fast måste plugga kemi -.- fick åtgärdsprogram i de :o hon har inte ens sagt att jag ligger på ig:o ska inte lärare göra de? aja bara att plugga och göra två prov efter lovet -.-'

 

nu ser jag på film :natt på museet ;) har sett den innan men det e en fett tråkig kväll :o och jag kanske ska träffa magnum imorn ;) nnanana :D

och nu e nyheterna slut så ska se på den igen ;)

 

hejdå ! <3

  

 

mest för att vi e snygga ;) <3

Av hanna - 25 mars 2010 20:51

för att jag har hittat praoplats .  wiiihoo!!

jaa jag har som sagt hittat praoplats på lärkan, ett dagis :D på bofinken och dessutom har jue jag gått på de dagiset ;) handledaren e bodil eliasson som även jobbade där när jag va där (;

annars har dagen gått bra , sista lektionen var INSTÄLLD  för ulla mådde dåligt sååå synd;) haha

och jag har börjat plugga.. fast jag hatar de men har blivet riktigt jäva dålig på skolarbete "/ såå har precis gjort klart om nån ferdinand magella som skulle va inne typ i januari ? och en bokresencion men mamma blev inte nöjd såå måste ändra på båda..haata föräldrar!!

men nu ska jag byta om och sånt och förtsätta att smsa sen sova(:

 

godnatt! <3

 

för att min katt e söt ;)  

Av hanna - 22 mars 2010 19:15

okej jag måste bara säga .. DET HAR VARIT VULKANUTBROTT PÅ ISLAND   OCH VI SOM SKA DIT !!! TYP 2 MIL IFRÅN DÄR VI SKA VA !

 

iaf dagen har väl flytet på ganska bra, nt hänt så mkt och jag hatar verkligen marianne när hon skriker ut nåt över hela klassrummet om att jag inte lämnat in e lapp som skulle varit inne förra veckan ..  HALLÅ jag sitter längst bak bara att komma :o aja vi vet jue alla hur lärare e ;)

och idag blir de ingen träning för min del .. typ halva teamet e sjuk , tänkte gå dit med iomed vi inte e alla stannar jag hemma och vilar tills jag e riktigt frisk(:

och dessutom har jag även frågat om praoplats på lärkan :) ska komma tbx imorn och prata med föreståndaren som det så fint heter xd och fylla i några papper ..

nu ska jag titta på tv och gå in på facebook.

 

ha de ! <3

 

 

Av hanna - 20 mars 2010 19:30

nu e det såhär att jag e jättedålig på att uppdatera , förlåt (a'

men iaf jag ahr varit sjuk jääääättelänga -.- haft feber sen tisdags och jag har fortfarande feber kul ? ehh nejj xd men iaf ..

och jag vet inte vad jag ska skriva med det var hannah som tyckte att jag skulle skriva elr nejj de tyckte hon inte men ändå xD  bror var här idag och lämna sin snarkande hund för dom skulle iväg och hahahahah när dom skulle köra så rök de bara från bilen så dom kunde inte xd hahaha de tyckte jag va kul ! men sen fick dom låna lisbeths så jaa tur att dom kom iväg :) ochjuste skulle egentligen på fest ikv men jaa de går jue jävligt bra när man e sjuk -.- så jag e SUR , fast ne de e jag inte men ÄNDÅ .. ville jue :(

óch nu tänker jag inte skriva mer och detta var världens mest onödigaste och tråkigaste inlägg men lev med de!

hejs ! <3


     

Av hanna - 5 mars 2010 22:44

heeej,

varit i skolan idag, ganska lugn dag faktiskt :)var i konsthallen på svenskan för att kolla på nåt chinagirls ? hhahah och magnums sko gick i sönder så fick skjuts tbx till skolan efter av hennes mormor :D annars har väl allt gått bra..

när jag kom hem körde jag och mamma till ystad för att handla påskfjädrar till föreningen och jaa det blev mkt mer vi handla xd sen körde vi hem och lämna allt och vidare ut till lisbeth för paul,billy och buster hade kommit    lekte med billy lite och shiit vad stor han blivet :o helt sjukt .vi fika lite och sen skulle han lägga sej, så stanna lite och prata med bror, nu e jag hemma och ska lägga mej  typ nu, ska upp typ vid 7 för att träna miniorner och juniorduetter och ett solon :)

 

godnatt ! <3

 

(bild på mej och billy i april förra året tror jag:))

  

Av hanna - 4 mars 2010 20:41

idag hade vi två prov på timmarna efter varandra, asså hur tänker lärare?:o aja de ena var oförbrett men ändå? de var engelska och kemiprovet hade jag knappt övat på..när jag satt där och skrev fick jag fede ont i magen..haft de typ en vecka nu elr nåt ? gick till skolsköterskan och ville ha en värltablett men fick ingen för att hon inte visste vad de var.. så mamma ringde vårdcentralen och dom sa att de kunde vara tarmarna som inte hade återhämtat sej sen jag var sjuk.. så nu får jag inte äta stekt mat..och skulle dricka nån proviva active och äta activia.. ganska gott men drickan smakar verkligen bajs :o aja när jag kom hem sen gick vi och köpte sån grejs och sen kom monica och axel för att hämta sin wii activeboard elr vad den heter?xd den var ganska kul faktiskt och vi funderar på att köpa en sån, ttrevligt :) sen har jag bara suttit här och gjort absolut ingenting..snackat med några på msn typ.. och nu där uppe sitter min gamla ridlärares dotter och ska ha en av våra lägenheter, trevligt har inte sett dom på 5-6 år? fast orka inte prata så mkt så gick ner till datorn och nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag tittar på sveriges värsta bilförare ;) hahah blondinerna e fan roligast, shit vad dom skämmer ut sej.. xd

så nu ska jag fortsätta titta och sen tvätta ansiktet och sånt.. :)

 

ciao !

Av hanna - 3 mars 2010 16:47

heeej !

skoolan idag, ganska lungt faktiskt :)  slutade 13.15 skönt ja :D

när man sen kom hem så sa PAPPA!! att jag skulle hjälpa han att städa:O PAPPA STÄDA, KAN NI TÄNKA ER?!iaf där var nån olsson som skulle komma på möte..

kl.16 var det dags för klippning, klippte upp de lite men annars bara topparna (: syns knappt men var skönt att få bort allt de slitna ..

nu sitter jag bara här och degar ska snart upp och äta och ikv är de träning.. :) ska ha seniorernas tränare emma för att susan tyckte de var nyttig med olika tränare, vilket är ganska bra ..(:

ochochochoch vem ska åka till island i augusti om inte JAGJAGJAG  jag, mamma och annkie.. ska rida uppe på höglandet elr nåt sånt.. de e 5 ridagar och man rider typ 7-9 timmar om dagen = ont i röven ! iaf ska bli riktigt kul och längtar suuupermkt :)

ne nu ska jag in på facebook ist ;)

 

ciao ! <3 

Av hanna - 2 mars 2010 20:23

varit hemma idag igen..sjuk sov till typ halv 1 idag elr något?

men bättre nu iaf och kmr till skolan imorn  

och btw välkommmen till min nya blogg   

Tidigare månad - Senare månad

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards