hannapersson .

Alla inlägg under mars 2011

Av hanna - 31 mars 2011 21:37

uppsatt hår, inget smink och mysig tröja .. nt så fint, men väääldigt skönt :D

       

imooorn blir det antagligen hem till magnum :D wiie !

förvånade?;)

Av hanna - 29 mars 2011 21:02

en bild på en tid du saknar - har faktiskt ingen bild på detta, jo på mammas data men ) iaf. de jag saknar är när man va liten och hade massa släktfester. och när man va jääättemånga på julafton, spänningen när tomten skulle komma och att öppna sina paket ! nu e vi bara några stycken på julafton iaf vartannat år. när mina brödrar och kusiner e ute med sina egna familjer och firar.

Av hanna - 29 mars 2011 19:51

VARFÖR ska april alltid va den månad då man har som mest i skolan ?:O varför?

hade iaf NP lab i kemi idag. det gick väl ganska bra förutom att jag(+jättemånga) inte fick godkänt på planeringen -.- gud vad sur jag blev. för att jag missat en liiiiiiten detalj :O aargh. men alla fick ändå den färdiga så de va bra:D

nu i eftermiddags gjorde jag även klart filmuppgiften i SOn *klapp på axeln*

ne  nu ska jag gå och göra nåt vettigt. :D


puuuss


    fick tummarna ur GUMPEN  nu när jag såg att magnum hade laddat upp bilder på avslutninströjorna ;P faktiskt tänkt göra de länge men aldrig orkat laddain dom på datorn!

Av hanna - 28 mars 2011 21:33

nu e det såhär att min kära kompis tkr jag uppdaterar för lite :O så detta inlägget gör jag bara för henne, elr som hon sa upplägg;) haha .

ne men jag har faktiskt nt haft tid, ska skärpa mej!

men nu ska jag kolla andra bloggar, uppdaterar imorn :D


puss

Av hanna - 26 mars 2011 20:17

nananan sitter i brors lägenhet, aaaalldeles sj :D elr ja billy ligger och sover nu ;) varit barnvakt åt han idag :) så vid halv åtta natta jag han :D så mysigt ! hha. nu ser jag körslaget och den e de släkten e värst :Dlåter som en gammal tant, men dom e faktiskt bra :D

och här e sjuuuuuukt varmt :O bara så ni vet.


puuuss!

 

Av hanna - 25 mars 2011 21:35

gud vad filmen va gullig :D både jag och magnum börja nästan gråta! helt underbar :D

haha och när vi åt på max kom där en liiten kille, kanske 12 år och tog handen mot örat precis som om att jag skulle ringa x) vi bara oookej . haha xd

iaf. imorn ska jag in till malmö och va barnvakt åt billy :D wie.

nu ska jag se tv och bara, dock ska jag lägga mej tidigt !x)


puuuss

Av hanna - 25 mars 2011 13:55

tjaaaaabba!

just nu sitter alla och glor på vad jag skriver, e de kul elias ?

john deere äger inte.

ikv ska jag och magnumsweeetie till ystad och se bio :D som jag skrev igår!

men nu ska vi ha engelska,


puss


visst va vi snyyyygo ?;)

 

Av hanna - 24 mars 2011 19:51

JAG HAR LÅST PEKDONET PÅ DATORN, SMAAAAAAART HANNA SMART !

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards