hannapersson .

Alla inlägg under september 2010

.

Av hanna - 30 september 2010 21:20

Maybe you were looking,
but not really seeing


'

tja

Av hanna - 30 september 2010 17:08

idag sprang vi orientering o skogsbacken, en aning kallt men de gick ;) magnum sprang med vantar ex x) haha och när vi cykla dit skrek magnum seriöst hela vägen :O för att min cykel brukar stegra när jag skjutsar henne över nåt gupp elr nåt sånt ;D iaf sen fick vi karta och börja springa, och på den andra elr tredje kontrollen skulle kontrollen va mitt ute i typ högt gräs, så där gick vi ute och blev nällade och kom knappt fram x) sen kmr såklart några andra och hittar den, då har pelle ställt den vid sidan av allt bara för han tyckte de va för högt gräs :O så när vi kom tbx han bara jaa jag glömde säga den innan alla sprang iväg, vi bara tack, snällt :) -.- haha tiden blev en timme ;) och vi va nt sist ! ;)

när vi kom tbx till skolan va de stressa stressa stressa, nästan iaf (a)  mattanterna var nog nt så glada när vi kom 5 i halv 1 och matsalen stänger halv 1 ;) men hoppades att pelle sagt till att vi kom senare .

sen hade vi sannakör, och snartsnartsnart e de konsert ;D haha


nu sitter jag och funderar på om jag ska börja plugga engelskagloser, till ett prov nästa vecka elr bara sätta mej framför tv och göra ingeting ! mer än kolla tv för er som nt fatta :)

tror de blir tv faktiskt!


tjolahopp.



aah

Av hanna - 28 september 2010 19:43

aah förlåt, har verkligen nt haft tid att sitta vid datorn !

i söndags städa jag och mamma hela huset och jag baka bullar, sen blev det bara massa slapp framför tvn.


igår va de skola sen hem och läsa ondskan, som ska redovisas imorn, sen blev det först träning med dom små och sen min egen träning. kom hem vid halv tio för vi va i onslunda och då orka jag nt sätta mej vid tvn så de blev soffan då med !;)


och idag har de varit skola, kom hem vid ungefär fyra, och läste typ 2 timmar av den jäkla boken och jag e ändå nt mer än halva ;o hoppas marianne e sjuk imorn med så vi slipper "bokprovet", fattar knappt boken och vi har nt gått igenom nåtting om författaren :o men hoppashoppashoppas. asså nt att hon e sjuk men att hon nt e i skolan, typ xd iaf nu sitter jag här och ska snart läsa lite till tror jag, och sen har jue Frida kommit ;D woho !

nu ska jag se two and I half men .


ciao !


  

Av hanna - 25 september 2010 18:57

idag va det miniortävling i staffanstorp och det gick rikigt bra !

min små koooooom *trumvirrvel* 2a :-D woho !och dom blev riktigt glada :) och jag stod säkert och log genom exakt hela deras program, man kände riktigt att man va en lyckad tränare då. och att bara få massa kramar sen känns så underbart ! dom har riktigt stora chanser nu på dom andra tävlingarna !


iaf när jag kom hem la jag mej i fotöljen och höll på att somna xd va riktigt trött. sen gick jag och mamma ut en runda, lämna en film som jag magnum hyrde igårkväll, sexdrive och den va faktiskt ganska bra ;), sen gick vi till affären och handla lite smått och sen gick vi hem och åt och nu sitter jag här x) och det kändes som det blev väldigt många ''och'' nu, men skitsamma ;)

nu ska jag kolla på film


bajbaj .

Av hanna - 22 september 2010 17:07

damp på datan för den e verkligen SÅÅÅÅHÄÄÄR trög -.-

skolan idag har varit lugn, sluta kvart över 1 :) hem och massa plugg !

och nu ska jag iväg med kusin på sminkparty :D


ha de bra !

Av hanna - 21 september 2010 19:30

som sagt va jag,kajsa,monica och maria på ullared igår:) jag och kajsa gick själv och vi fylla en vagn med baaara kläder typ :D haha. ne men de blev, en skinnjacka, några finkläder,3 tights och jaa lite annat orkar nt skriva allt x)

det blev för 2226.70 ;) mahah. kom hem vid kvart i elva och då va man ganska död .

iaf idag blev de skola, ganska lugn dag, och bilden med lisa va inställd :D haha hela klassen va typ överlycklig xd asså hatar verkligen henne :o ja den 2 timmars håla vi fick då spenderades i soffan i it ;)

och på draman fick vi manuset, woho :D snartsnartsnart ska vi sätta igång :D

haha.

 

ne nu har jag nyss målat naglarna och ska kolla tv ;)

 

pouss!<3

Av hanna - 19 september 2010 18:46

jaag e tröööööött, som vanligt då menmen ;) vakna typ vid halv 10 idag av telefonen -.- aja gick upp då, sen sa mamma att vi skulle städa och sen kunde vi bara slappa heeela eftermiddagen så vi städa köket riktigt ordentligen ! men sen gjorde jag nån bananpaj typ xd så monica, kajsa, axel och simon kom in på fika :) sen sa monica att man kunde göra glass av vaniljvisp så de har vi oxå provat ;) den ligger just nu i frysen . sen skulle jag fortsätta på rummet men de va nt så mkt, tog typbara 10 min :) sen har jag kollat tv och nu sitter jag här, ska snart se lite sällskap ;) haha tönt jag e, jag vet.

och imorn ska jag till ULLARED:D så haha 

ne nu börjar en film på tv :)

hejs!

bild sen saras bröllop :)

  

Av hanna - 18 september 2010 23:24

klockan ringde typ halv 8 för skulle på träning halv 9, ganska drygt att gå upp så tidigt en lördagsmorgon -.- menmen när jag kom hem sen hoppa jag in i duschen och så sen åkte vi till svarte för eva skulle skriva på min praolapp :) sen åkte vi till boan ochhandla kattsand, och mitt schampo som jag brukar använda va slut :o så fick ta ett annat xd sen hem och äta och plocka undan för sen skulle bubba komma vid 6, blev mest att kolla på tv och snacka typ och nu har han precis åkt hem :) så nu sitter jag här xd ska nog snart soova :p bara kolla lite till på tv,

 

hejs !

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards