hannapersson .

Alla inlägg under november 2010

.

Av hanna - 30 november 2010 20:09

en del saker ska inte alla höra.

en del saker är bara till för ditt öra.

om jag säger att jag älskar dej behöver du inte svara,

det är inget svar jag vill ha

bara ett bevis på att det är mej du vill ha.

jag räknar med att bli sårad,

men minnen jag har, när hoppet fortfarande levde kvar om att vi kunder bli ett par.

Det finns minnen som aldrig försvinner, trots att tårarna rinner

men kan du lova mej att du inte lämnar mej helt ?

bara du säger hej till mej så ver jag att jag är speciell för dej.

'
Av hanna - 28 november 2010 22:51

hanna gillar bara snö när det e skola !

verkligen inte nu när vi har studiedag imorgon ..

Av hanna - 23 november 2010 21:14

idag va det skola som vanligt, och vi hade prov i kemi. hade inte pluggat alls men det kändes faktiskt som det gick gaaaaaaaanska bra ändå ! :) hah tror jag iaf ;)


typ direkt när jag kom hem körde jag och mamma in till ystad för det va öpperhus på öp, elr det sydskånska gymnasiet med fint ord ;)

tror faktiskt jag bestämt mej nu, men jag hinner säkert ändra mej fram till 1 mars igen xd


nu har jag pluggat hela kvällen och får väl fortsätta ett tag till -.- prov imorn på islam ..


hejsvejs !

Av hanna - 20 november 2010 23:42

nu har alla gäster gått och jag e sjukt trött. -.-

magnum sitter och kollapå nåt läskigt program :( drf jag sitter här nu, och då tänkte jag att de va läge att slänga in ett inlägg ;) ne men ändå

om 3 minuter e jag 15 ;) elr ja nt riktigt, för föddes jue nt förrsen 06.14  ;) näääästan iaf .


nu ska jag va social med magnum, om jag orkar vill säga, annars soooffan :D


hej !

Av hanna - 19 november 2010 21:30

denna dagen har bara varit en stressig tjottabläähdag ! usch säger vi på det!

men vi har fått mkt gjort ;) haha

mamma kom och hämta mej efter skolan och då körde vi till ystad för att handla och hämta hem cykeln. hah men ja de blev ist att vi stanna på ohlssons basar och handla presenter och lite sånt och sen hämta cykeln ;) haha sen tbx till tomelilla och lämna sakerna hemma, för att sen köra iväg till coop och bo ohlsson och handla till imorgon ! 5 kassar från coop och 1 från boan, hah;)

sen hela kvällen har vi städat nu fram till idol.

imorn e de träning 08.30-10.30 sen hem städa och sen kommer typ gästerna ;)

och mitt rum ser verkligen ut som ett BOMBNEDSLAG! aja får väl göra lite ikv oxå.

nu ska jag fortsätta titta på idol.


tjolahopp !

Av hanna - 18 november 2010 21:06

ja idag har jag typ bara slappat, vid 12 åkte jag och mamma tills alfs leksaker för att köpa present till johanna och hitta en jättecool sak som hon nog ska bli nöjd med !;)

sen slappa jah ännu mer ;)

vid halv4 åkte jag till skolan för att träffa ian, syslöjdsläraren, vi skulle sy och sen berätta hon vad jag skulle göra hemma för att höja mitt betyg ! gjorde ett svårare arbete och hann nt bli klar med det förra terminen, och iom vi nt har slöjd i 9an, så fick vissa komma idag :)

efter de hämta mamma och pappa mej och vi skulle åka in och kolla på ny tv för att dom nt kunde laga den andra. när vi börja närma oss såg jag att vi nt körde riktigt rätt väg för att komma till el-giganten men tänkte nt mer på de ! senare kör vi in på roslins ! hah fick en ny cykel i födelsedagspresent ! :D bestämde mej för en svart så den ska pappa hämta imorn !

iaf sen körde vi rätt väg och kom till el-giganten och hämta en ny tv ;)


och på tal om ingetting så har jag nyss byggt på EN nagel för att se hur de blev ;) ska fortsätta imorn så jag har dom kvar tills lördag iaf ! hah


aja nu ska jag nog gå och läsa lite ..


godnatt !

.

Av hanna - 17 november 2010 21:07

när jag kollar i spegeln

ser jag bara en främling..

'
Av hanna - 17 november 2010 20:55

först och främst, fööörlåt för den urdåliga upt. men har verkligen nt haft lust att blogga ..

har ist läst alla andras och inte tänkt ett dugg på min egen ! ;)


iaf, har varit sjuk hela veckan och de håller fortfarande i sej. så de blir nog ingen skolan imorn heller. men måste bara bli frisk till på lördag då jag ska ha fest här hemma tsm med johanna :)

hanna goes byxmyndig på söndag jue ;D

ne nu ska jag gå och snyta mej i 10 min, sen ska min hals få ruttna bort elr nä först ska jag nog hosta sönder den :) min röst e inte den bästa precis !


byyye !

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards