hannapersson .

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

3 januari

Av hanna - 3 januari 2012 15:20

igårkväll var jag så trött att jag nt visste var jag skulle bli av. då kändes det att klockan ringt 04.30 på morgonen.. skulle på inventering i outletbutiken o kivik! så klockan 13 när jag kom hem var mitt huve helt slut och trött på siffror, vi jobbade i par och det var jag som skrev, vi fyllde 6 A4pappaer med bara siffror typ ..

blev nt precis piggare av att vi sen hade träning mellan 18 och 20, men det gick bra ändå! var nog så trött så man fick energi av de lixom x) om ni fattar?

aja nog tjatat om de, idag har det oxå varit träning och det gick jättebra :D så vi fick en bra "sistaträning" nu innan hon åker till thailand.


nu ska jag mysa med smulis som springer runt mina ben.

puss


stilig pojke på nyår 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

spa

Av hanna - 5 mars 2012 17:58

helt okej med en långhelg med spa, jadå! utomhus- och inomhusjacuzzi, bassäng, bastu, lerinpackning och ett dopp i havet! underbart :D  så efter dessa tjockisdagarna ska jag nu på träning!   puss ...

Av hanna - 20 februari 2012 14:40


  http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/nelly-trend-917/forget-your-boyfriend-917161-29/ ...

Av hanna - 6 februari 2012 18:01


 

Av hanna - 28 januari 2012 20:24


första veckan på praktisken avklarad! iofs var nt barnen där igår för att det va arbetslagsmöte hela dagen, och roligare saker har jag jue varit med om.. men förstod vrf de måste göra de! idag har jag varit på träning, hemma hos nina för hon skulle...

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards