hannapersson .

Alla inlägg under april 2010

Av hanna - 26 april 2010 20:56

för att jag e så snäll :)

 

  

Av hanna - 26 april 2010 20:39

skolan idag var ganska lugn hade typ två lektioner, engelska och idrott.. på förmiddagen va vi i simrishamn och kolla på nån musikal :)

sen åkte jag tåg in till ystad där nina vänta.. vi skulle shoppa lite hemliga saker ;) hah .. iaf får ni nt reda på vad än ;P sen följde jag med henne hem och gjorde ehm.. jaa saker med de hemliga sakerna xd ahahah misstolka inte.

trevligt va de iaf :P jag läste heeeela hennes "deckare" elr vad de va som hon gjorde i 9,an ;) hah väldigt spännande faktiskt ! satt djupt försjunken och nina försökte ta foto men lyckades inte så bra kan jag säga ;) hon lyckades heller nt med att vara social .

vi kollade oxå på massa gamla drillbilder :O hahah shit så ful jag va på vissa XD AHAHAHHA xd men jaja sen åkte jag hem iaf för hon ville nt ha kvar mej :( xd

 

iaf när jag kom hem åt jag och plugga lite *hooooooost . haha och satt vid msn :) och jaa nee nu ska jag läsa frida   

 

hejhopp sugsnopp! <3

 

  

Av hanna - 24 april 2010 22:30

heeej ;D <3

som sagt har det varit tävling idag :) kände nt mej sådär jättetaggad precis , men är absolut nöjd med resultatet . helt klart den bästa gången av dessa tre tävlingarna :) tappa en elr 2 ggr och de e okej .. fast min fiiiinger gör fan skitont ;o stuka de i onsdags på träningen, och har haft de tejpat nu . sen när jag va ute på golvet fick jag såklart drillstaven rätt på fingrarna.. nt precis sådär jätteskönt om jag får säga :P tejpa först bara fingrarna, men nina blev nt nöjd så hon tejpa lite till och jaa hela handen, nejj men så de skulle vara bra stöd typ :) alltid bra att känna nån som nina ;)

iaf tycker det e skitsynd att teamet ska splittras   så jävla synd..tyckte verkligen om vårt team nu ! men jaja sånt e livet.

och de värsta e att jag nt vet vad jag vill göra till hösten..

riktigt sugen på duett, men vet nt med vem.. förslag ? har oxå tänkt lite på solo, men jag vet nt "/ vi får se ..

nee nu tänker jag nt skriva mer.. ska sova, varit uppe sen 04.30 imorse e ganska död nu och har ont i fingrarna ..

godnatt <3

får bli en bild sen förra året :)  

Av hanna - 20 april 2010 16:29

ibland saknar jag faktiskt dej o jag fattar nt vrf? ena stunden tänker jag på dej hela tiden, andra bara hur stor jävla idiot du e.

men när man hela tiden blir påmind om alla minnen vi gått igenom vill jag bara börja gråta, bara försvinna härifrån. Var hemma hos anita o dom och jag kmr ihåg när vi låg där i den lilla soffan för jens tvunget skulle ha den stora för sej själv. och att jag var så jäkla trött för vi hade varit uppe till typ 3 den natten och bara läggat i sängen o myst..så jag somna där i din famn.. kmr ihåg att der var såå mysigt att vakna där för du höll armarna om mej och läste en tidning, och jag fick en puss på pannan, en sån som bara du kunde ge..

När vi senare åkte hem var det skitkallt i bilen, och du gav din jacka till mej fast du bara hade en tröja under, jag kände mej jättedum för nu skulle du frysa. men jag bara krama dej och tänkte hur jävla underbar du var och att jag älska dej mer än nåt annat, det fanns ingen bättre än du och jag önska att det alltid skulle vara vi ...

 

Men så blev det inte.. du gjorde slut och samma kväll blev du tsm med en annan tjej, men nu vet jag att du inte förtjänade henne för fattar du hur underbar hon e ?

har fått reda på att du ljugit om samma sak för henne.. asså helt seriöst, vad e problemet?

fast jag vet att jag INTE vill ha dej längre och egentligen ska glömma dej för du e inte värd en ända tanke från mej kan jag inte få dej ur mitt huvud ..

var jag än går påminner det om dej elr nåt vi gjort.

jag vet att du inte tänker på mej längre men en gång har jag faktiskt älskat dej mer än livet.. det ända jag försöker med nu är att glömma dej men de e verkligen skitsvårt .. du hatar mej nu, men fattar egentligen inte vrf, jag har nt gjort nåt och får aldrig något riktigt svar från dej..

 

Det ända jag egentligen ville säga var att jag älskade dej vad du än säger ..</3

Av hanna - 17 april 2010 23:32

hej :)

 

idag fick jag ställa klockan på typ halv 9, för skulle på elly o deras konfirmation ;) dom var verkligen jättefina :) men lite drygt va det att bara sitta , tog en och en halvtimme .. så ja :P

iaf, sen åkte vi till blentarp för att fira rebecca o billy , 7 o 2 år ..asså shit vad tiden går snabbt ,tyckte de va igår jag var på bb och höll nyfödde billy :') aja tiden går snabbt :) ja har nt så mkt mer att skriva .. e sjukt uttråkad inget kul som helst ikv ..xd

 

hejs <3

 

  

Av hanna - 13 april 2010 20:12

tja ;)


två dagar på praon och fyfan vad jag e trött xd hah

orkar verkligen inte skriva så mkt om dagarna ;p vi va ute i skogen idag iaf och de va väl kul tills alla börja gnälla och ville gå hem, menmen ;)


när jag kom hem var jag tvungen att plugga lite och sen körde vi till apoteket och fick mer medicin till mej.. sen till boan och handla presenter till beccis och billy :) billy fyller två idag :)GRATTIS ! <3

nu ska jag kolla på tv, förvånade va ?;)





får bli en bild på grisen <3 




  

haha lite bättre bild än den jag ladda upp på bdb ;)

Av hanna - 11 april 2010 19:54

hejhej alla ,skönaste dagen på lääääänge...vakna vid 9 typ..helt förvånad brukar inte vakna förrens halv 11-11 xd

aja gick upp och åt frukost och sånt.. mamma tvinga mej städa stora rummet och mitt eget rum, okej de va nt roligt xdmen ändå .vid 1 ? kom bror, mia och töserna :) dom skulle byta till sommardäck på deras bil :)

men dom fick köra vid 2 igen för vi skulle jue iväg haha xd jaa vid halv 3 var vi i simhallen ..det var typ prova på behandlingar där :) riktigt mysigt va de .. fick handmassage, hade vattengympa och bastade i arombastu :)jävlar vad varmt de va ;o gjorde två pass irad och jag lovar jag var riktigt jävla svettig de rann av mej ;o trevligt att veta, jag vet hhah;) men de var typ dubbelt så varmt än vad de brukar va i en vanlig bastu .. så vi fick bara va där i typ 10 min sen ut och dricka och sen in igen ;) och vi ska beställa hem nåt pulver som e bra, man äter mindre och går ner i vikt .. verkligen behövligt för min del ja ! och jag vann i utlottningen ;) så har nu fått ett nytt nr i oriflame :Dmen nu ska jag se wipeout och sen BALLAR AV STÅL ..haha älskar de :D

 

puss på munnen <3

Av hanna - 10 april 2010 21:22

som ni säkert se har jag ändrat om lite :) kommentera om det inte blev bra .

iaf orkar inte skriva så mkt  .. men vid 11 var de träning med dom små :) det e verkligen jättekul att se så duktiga dom blivet (:

 

när jag kom hem fråga mamma om jag skulle med till boan, och jag hade inget annat för mej så följde med :) hitta ett par skitsnygga sommarskor med klack :D men köpte nt dom .. mamma köpte en bikini och jag köpte godis xd gott ska de vara en lördagskväll hemma framför tvn.. somvanligt! och jaa nu sitter jag här ensam.. orkade inte följa med till kusin.. har blivet sketaförkyld och nyser som en gris :( tyck synd om mej !

aja nu ska jag fortsätta kolla på tv och prata med folks på msn :)

 

pööööss ! <3 

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards