hannapersson .

Alla inlägg under januari 2011

Av hanna - 31 januari 2011 15:33

en bild på någon du tycker är väldigt snäll - det måste jue bara bli elly ;) nästan för snäll ibland, och kan aldrig bli sur!

  

Av hanna - 30 januari 2011 20:29

en bild på någon i din släkt - måste jue bli min störiga, underbara kusin jens ;) som gjort de fina märket jag har i ansiktet som minne för livet! ;)

  

Av hanna - 30 januari 2011 14:57

      

Av hanna - 30 januari 2011 14:47

GUUUD vad skönt det kan vara att bara ta hand om sej själv ibland. okej misstolka inte. men när jag känner sej sådär ofräsch så e det skönt att borsta tänderna, tvätta ansiktet och sen bara hoppa in i duschen och stå där till man blir helt rynkig! sen när man kommer ut lyser solen och det e +grader ;) underbart!

funderar på att lägga på en ansiktsmask ikv!


puss

-.-

Av hanna - 30 januari 2011 12:16

omg, kunde du inte sagt de till mej ist för att ljuga? jag hade inte blivet sur precis, det som e irriterande är att själv se de dagen efter på nätet..


do never fall in love with the wrong boy..

Av hanna - 30 januari 2011 10:42

skulle egentligen blivet en kanonkväll igår! men nej de sket sej, så här satt jag och dega ;)

och nu har jag nyss vaknat, och har ingen aning om vad dagen bjuder på!

får börja med tv som vanligt de e jue ändå scrubs ;)


puss

Av hanna - 29 januari 2011 23:53

en person du saknar - tänkte ta morfar, men hitta ingen bild på han och ville inte ta den på sjukhuset när du har massa slangar överallt. 3 år sen du gick bort, du kommer alltid finnas här hos mej..<3



bilden e på mej och kusin sara för 4 år sen, mest för hon bor i uppsala och jag typ aldrig träffar henne ;o 

  

Av hanna - 28 januari 2011 19:53

en bild som du aldrig lagt upp -mest för de ser ut som om jag e gravid x) och mitt ansikte blev helt cp.

  

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards