hannapersson .

Alla inlägg under april 2011

Av hanna - 30 april 2011 17:14

idag e det valborg och de ska som sagt firas i svarte :D elr ja man kanske nt säger firas? men skitsamma! 

jag och mammi har precis varit ute i skogen och hämtat hem pinnar som vi kan har korven på, och nu har vi oxå täljt dom, tagit bort smuts och gjort dom spetsiga ;) mihiihihih.

nu ska jag duscha och städa om jag hinner, har ingen aning om magnum ska sova här elr nt. men iofs har hon varit med om när mitt rum varit värre så ! 


ivääääg med dej nu hanna!

puss

 

Av hanna - 29 april 2011 21:12

oooch där rök den sovmorgonem imorn -.-

skulle ta träningen imorn med mina små drillisar, det brukar jue gina somhar dom på lördagar iom jag tränar sj. men hon va nt hemma så hon fråga mej! 

bara att pallra sej upp! tur man nt behöver fixa sej xd


puss .

Av hanna - 29 april 2011 17:21

idag e de fredag :D och de gillas! för imorn e de löördag och valborg :D den kmr spenderas med magnum, precis som förra året, fast i svarte nere på stranden! 

grilla korv över öppen eld, på valborg, med helt vanliga pinnar e nog det godaste som finns ! mmmmm.

ikväll ska jag inte göra nånting, och för en gångs skull kan jag va uppe hur länge som helst för imorn e det ingen träning som de brukar va! har nt drillat på 2 veckor nu :( helt sjukt. från att göra de 3 ggr i veckan till ingenting e skittråkigt! och iom jag och jossan inte ska göra duett nästa år om jag nt kan övertala henne, så kmr jag nt va aktiv längre, vilket betyder att jag nt tävlar.

men sjääääälvklar ska jag forsätta som tränare :D så lätt lämnar jag nt drillningen. har ändå hållt på i 7-8 år nu! fast tkr jue förstås att de e liiite tidigt att sluta som aktiv :( men jaja sånt e livet, elrhur !

nu ska jag gå ut och va social med mormor som kom nyss, och kan jue btw berätta att jag hjälpte henne igår, hahahha hon har fått en sån pansionärtelefon, hah skitcool :D och sjukt stora knappar!

ne nu kände jag att detta inlägget blev långt och den som orkat läsa allt har typ inget liv ;) flååååt!




puss


jossan underst och jag över!

  

Av hanna - 27 april 2011 18:19

helt sjukt att jag har så bra statisik fast jag blivet så dålig på att blogga:D

memmen ;) de betydde verkligen inte att ni skulle sluta kolla!

idag e de onsdag och de betyder sluuuta tidigt :D redan 12.50

sen cykla jag och handla kattmat! för våra katter attackerar snart om dom nt får de dom brukar :o bortskämda? jappjapp.


sen har jag gjort energikällorarbetet och jag tkr bara att de e såå drygt. kommer verkligen ingenstans, suttit i 2 dagar och har skrivet en halv sida..

aja.

nu står det bloggläsning på schemat!;)


puss

 

Av hanna - 26 april 2011 21:03

första skoldagen efter påsklovet och har varit trött hela dan! 

har även varit duktig att börjat med ett av fysikarbetena nu efter skolan men orka nt så länge så hitta mest fakta typ :P

nt så mkt mer att skriva så.


puuuss på er!

Av hanna - 25 april 2011 21:24

har hanna varit ute nästan hela dan :D förutom när de blev för varmt.

vakna vid 10 och då gick jag ut direkt sen blev det att baka bullar, för dom på tosselilla hade beställt av mej ;) hah x) när de skulle jäsa va de ut och sola snabbt ;) sen åkte vi iaf ut där med bullarna! 

sen ännu mer solning. och vi halv 7 blev de träning ned kajsa. nog den jobbigaste gången på länge :O va helt slut efter.


ne nu ska jag gå och koppla av så jag kan lägga mej nästan i tid iaf ;)


puss

 

Av hanna - 24 april 2011 13:47

asså gud. har varit ute och solat sen typ 12 men ne för en halvtimme sen fick jag gå in :O det e sjuuukligt varmt. man kokar jue :o 

men får snart gå ut en stund igen, lite färg vill man jue få;)


puss

Av hanna - 23 april 2011 23:04

men orkar inte skriva ett till inlägg ;) haha.

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards