hannapersson .

Alla inlägg under juli 2010

Av hanna - 27 juli 2010 22:04

igår tråffa jag MAGNUM som jag nt gjort på sketalänge :( typ nt sen konfan .

iaf hon kom typ vid ja jag vet nt xd men vi prata massa, och den va nt min turdag precis, börja på morgonen när jag skulle skära bröd du ska jag mej såklart, sen när vi satt och snacka öppna jag balkongsdörren och stoppar ut handen, tror ni nt att dörren ska smällas igen rätt på mina fingrar :O o där blev värsta röda prickarna, magnum bara ja för att du sprängde blodkärlen, ja ont gjorde de xd sen när vi skulle gå till tvrummet slår jag knät i en stol, och på kvällen slog jag huvet när jag skulle ut ur bilen (y ' men trevligt hade vi :) va oxå på sommarteatern, pelle svanslös ;) och magnum va sådär måttligt road .xd

 

idag har jag typ nt gjort nåt, skitvarmt har de varit, ehm jaa bakat har jag gjort, tvättat mina kläder, och städat lite :) sen va jag på bilbingo med kusin ;) visst e jag kooel?:D  sen nu sitter jag här och lyssnar lite på musik :)

 

 

ja fråga nt :)

  

Av hanna - 1 juli 2010 20:27

tryde kyrka idag med konfan i 4 TIMMAR :O helt otroligt att man har spenderat 8 timmar denna veckan i kyrkan på ett sommarlov . xd

iaf, idag vad de genrep inför lördag så vi gick typ igenom hela gudstjänsten. ska läsa två texter och va med i båda de pyttesmå ''pjäserna''.

när jag kom hem skulle jag egenligen städa men hamnade ute i solen ;D och sen fick jag hjälpa pappa och jarmo med tältet som vi ska ha på lördag :)

 

vid halv 4 gick jag till frisören, slinga det i den hårfärgen jag hade innan typ så nu syns ingen utväxt ;) och liiite snelugg, blev faktiskt inte alls nöjd :( men som tur e växer de ut :D

ne nu ska jag kolla lite på tv, förvånade ;)?

 

och juste ALLA ska komma till tryde kyrka på lördag klockan 13.00 ;)

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards