hannapersson .

Alla inlägg under oktober 2011

Av hanna - 31 oktober 2011 10:11



Nu ska hanna packa! åker ikv, tkr faktiskt att det ska bli lite läskigt att flyga helt sj .. (a)     

Av hanna - 29 oktober 2011 09:37

har precis vaknat, filip va här igår och åkte hem vid typ 12!

idag e det storfeest för mamma som fyllde 50år igår :) så snart ska vi till frisören!

antagligen kmr bilder upp imorn när jag vaknat nån gång..

nu ska jag hoppa in i duschen!


puuss

.

Av hanna - 24 oktober 2011 18:45

Om en stjärna skulle tändas varje gång jag tänkte på dig

skulle natten vara ljusare än dagen

Av hanna - 24 oktober 2011 15:13

anledningen till att headern ser konstig ut är att bloggplatsen gjort allt bredare, så fixar till det när allt e klart!

Av hanna - 23 oktober 2011 19:00

"Nothing is impossible to a willing heart"

"True friendship is a knot which angels hands have tied"

Av hanna - 20 oktober 2011 18:51

lovar att denna o nästa vecka i skolan e kaaaaos ..

3 prov

4 inlämningar 

1 nyhetsredovisning

o 2 läxor. läxorna e nt så stora, men ändå ;)

fy vad skönt med lov sen!

Av hanna - 16 oktober 2011 20:09

kommunikationen klar!

engelskan inskickad!

imorn e har vi sovmorgon till 6.30, woohoo! en hel timme  ;) hah .

ne nu ska jag läsa min bok till temaarbetet om mobbning, hon går genom tavlan, ut ur bilden.


puss!


gammal bild..

 

Av hanna - 14 oktober 2011 07:48

här sitter jag och väntar på att tiden ska gå.

ska snart bege mej till stationen men de e så sjukligt kaaallt :o minusgrader.. 

aja de e jue ändå fredag så står uuut.

ikv står det träning på shemat o vi ska äntligen göra vårt program :D wie. börjar klockan 18 och slutar när vi e klaara ;)


puss

     

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards