hannapersson .

Alla inlägg under december 2011

Av hanna - 30 december 2011 22:45

tänk att detta har varit den näst sista dagen på 2011..

idag har nt hänt så mycket, varit hos lisbeth och sytt på min nyårsklänning bara, den hade gått sönder i sömmen :(

sen har jag typ sett tv bara, kul va?

jag och mamma skulle egentligen gå på zumba imorn, men tror nt vi orkar.. hah


pussis!

 

.

Av hanna - 29 december 2011 22:15

When your ex says ''you'll never find anyone like me..''
Reply ''that's the point''

Av hanna - 29 december 2011 17:11

hej!

igår när jag va inne på fb såg jag den sötaste bilden på lovy jag någonsin sett! åååh vad gullig, dog lite..och tänkte att jag skulle börja göra ett collage till Lisbeth som hon sa att hon ville ha. det slutade med att jag gjorde om lite allt möjligt här på bloggen ist! blev faktiskt ganska nöjd om jag får säga de sj :)


min jul har väl nt varit världens bästa därimot, elr jo lillejulafton! då va båda mina brödrar här och filip! kunde nt blivet bättre :D men på natten till julafton la jag mej i magsjukan, dagen efter la sej mamma och lisbeth och dagen efter det pappa och filip.. så vi har varit ganska isolerade nu över julhelgen..

men nu e alla friska och taggade för nyår ist :D

ska vara hemma hos filipen med hans kompis och syster, trevligt värre!

nu ska jag gå upp och få i mej lite mat och sen iväg på ledarmöte!


pusshej

   

Av hanna - 25 december 2011 13:17

                     

Av hanna - 15 december 2011 21:04

blev lite rädd imorse att de skulle komma snö, men nej, bara snöblandat regn! hoppas verkligen nt att den kommer!!

rätt chill i skolan nu! ;)

idag, hade vi håla i typ 2 timmar o sista lektionen fick vi julgodis, imorn är det volleybollturnering hela dagen, och på måndag e jag ledig :D det e en kompletteringsdag men duktig som jag e har jag inget ;);) hehhe.


vi ska va utklädda imorn och mitt lag har temat militär, men ser nt så militärisk ut ? hmm..

 

Av hanna - 6 december 2011 19:08

vet att denna ligger överallt, men kolla på den! sjukt modig och stark kille dedär!!

<3

Av hanna - 6 december 2011 11:00

1 månad med världens bästa pojke .

   

 

Av hanna - 1 december 2011 18:45

okej, måste faktiskt börja skärpa mej här på bloggen. har varit helt slö den senaste tiden, nt tagit ett enda foto med min kamera heller .. 


men jaja idag e det den 1 december och de e helt sjukt vad åren går fort :O tyckte nt de va så längesen vi stod och såg på raketerna sist.men tydligen så.

nu ska jag städa för på lördag kmr här megafint folk!:D


puss

 

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards