hannapersson .

Alla inlägg under december 2010

Av hanna - 31 december 2010 12:16

GOOODMORGON allesammans!

elr ja jag vaknade iofs för typ en timme sen av att telefonen ringde ;o

och inatt typ vid tre vakna jag av värsta smällen inne på rummet. så tände lampan men de syntes ingetting så släckte och skulle sova igen. och då hör jag nånting ute från hallen/kontoret så kollar ut genom fönstret och ser nåt svart i ytterfönstret och aah läskigt ! så öppnar dörren till rummet och går ut och då e de bara vår katt som sitter och råstirrar på mej :o liiiite irriterande .


och imorn e det redan 2011, helt ofattbart! det kändes precis som de va igår det blev 2010 jue :( aja som vanligt ska man väl såga att nästa år ska bli sååååmkt bättre..så får hoppas på det. men 2010 har faktiskt varit helt underbart !

ne nu ska jag upp och äta frukost.


puss

Av hanna - 30 december 2010 19:27

som sagt, nu har ni fått några bilder ;)

och det blev inte så mkt med bakandet av bullar, kolakakor ist :)

blev oxå en snabb runda till ystad för jag bestämde mej för att köpa ett macroobjektiv till kameran :D så där gick dom 5000 jag fick av mormor i julklapp! synd att det e så dyrt, men har velat ha ett sånt jeeeeettelänge :D så nu äntligen !

och om ni nt visste har min dator typ knäckts, sladdarna gick inte av men gångjärnen elr vad de e har knäckts på ena sidan och man ser en spricka på andra sidan med. min plånbok tkr verkligen inte om detta.. :(

men aja

nu skajag fortsätta se peter pan !


puss

Av hanna - 30 december 2010 19:21

        

Av hanna - 30 december 2010 15:19

halloj!

har tagit några vinterbilder dom senaste dagarna som jag inte orkat göra något åt, lat ja jag vet :)

så några kmr nog in på bloggen ikv när jag redigerat.

men överst på listan står BULLBAK !


puss

Av hanna - 30 december 2010 14:16

Sanning nr 1. Du kan inte nå alla tänder med tungan.
Sanning nr 2. Alla idioter som läste den första sanningen kommer att prova.
Sanning nr 3. De upptäcker att sanning nr 1 är en lögn.
Sanning nr 4. Du ler nu för att du är en idiot.
Sanning nr 5. Snart kopierar du det här så att alla andra idioter kan läsa de.
Sanning nr 6. Du har fortfarande ett fånigt leende i ditt ansikte.

 

 

puss !



Av hanna - 29 december 2010 21:54

e det bara jag eller e det en ovanligt tråkig kväll ?

finns nästan exakt ingetting på tv att se på !

Av hanna - 29 december 2010 14:09

föörlåt, internetet la av helt för 2 dagar sen. så jag har gått runt här med abstinensbesvär! men nu äntligen efter många telefonsamtal med glocalnet och cd-data har de fixat sej. och jävlar vad dyrt de e egentlgen ;o fått köpt nytt modem och router och allt vad de e! och nu krävs det nån nyckel för att komma in (frååga inte, jag fattar ingetting sj) så änsålänge har jag inget internet på min data. och för er som e lite tröga, sitter jag vid mammas data ;D.


precis varit ute med buster (brors vovve) och nu hade jag tänkt kolla på alla andras bloggar !


tjingeling

.

Av hanna - 29 december 2010 14:08

When I see you all walking around, I wonder;

Why can't I be like you?
Think the way you do?
Walk the way you do?
Eat the way you do?
Like the things you do? 
Dance the way you do?
Act the way you do?
Hit the woods like you do?
Talk the way you do?
Care less, like you do?

I just wanna be like you

'

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards