hannapersson .

Alla inlägg under augusti 2010

Av hanna - 31 augusti 2010 19:31

nä nu har faktiskt mina naglar åkt av, elr ja sj tagit bort dom .smart som jag är hade jag såklart glömt göra underarbetet -.- störigt . så nu fattar jag vrf de kom luft under och så . -.-

Av hanna - 31 augusti 2010 16:46

sitter just nu och gosar med smulan :D som är väldigt kelig xd springer runt benen så man nästan snubblar ;O  men jaja skolan idag har väl varit ganska bra, förkyld och onti halsen men brukar få de nu.. de hjälper att knarka halstabletter ;)

haha och jag råka spilla ut mjölk över hela bordet i matsalen idag, och en mattant e en surkärring :O hon blev skitsur och sa att i satt och lekte ;o hade nt gjort nåt jue xd sen hade i lisa:O och hon bryr sej överhuvudtaget nt om om man gjort läxan elr nt xd hon kollar nt ens :P

ne nu ska jag väl gå och göra mat till la familjen och sen öva presens och sånt i mög i spanska.

 

smulan,<3

  

Av hanna - 30 augusti 2010 21:24

mahah nyss kommit hem från mötet, alla ledare ska tydligen gå igenom nån hjärt och lungmaskinsak i sporthallen, visste nt ena att de fanns nån xdmen aja vi prata nt om så mkt bestämde bara några datum och så :)

och imorn har vi sooovmorgon   men tack va 18 st i år klass kanske vi ska flytta en fredagslektion till tisdag morgon :O har hellre sovmorgon -.- men aja .

nu ska jag läggamej och läsa solo och frida.

Av hanna - 30 augusti 2010 17:43

jag som rubriken säger, sitter jag vid mamas data ;) har tappat två av mina naglar idag :( nt bra ! skolan idag har väl varit ganska okej, på idrotten sprang jag 3 km på typ 20 min, sådär tid men ändå, kan jue skylla på natt jag inte sprungit på hela sommaren ;P och träningen börjar jue snart :D har faktiskt saknat de riktigt mkt, och man kan nt precis drilla nåt här hemma ;(menmen snart ska jag åka på ledarmöte. hanna har blivet stor flicka nu ;) ledare och allt ;) men ne nu ska jag gå !

haha när vi var små söta miniorer :) ser ni mej ?;)

  

Av hanna - 29 augusti 2010 20:27

heeej,

igår va jag och magnum i yystad :D hon skulle ha typ jeans och sånt :p och hanna köpte typ bara smycken ;) 3 stooora ringar, ett armband, örhängen och ett linne xd men trevligt va de, magnum hade nt kollat tågtider hem så vid  halv3  gick vi till stationen för att kolla och åka hem, men de skulle såklart  varken finnas tåg elr buss försen 16,05 -:O så där satt vi i en och en halv timme, men vi e ganska bra på att underhålla oss när vi har godis och kmr in på att magnum vill ha navelpiercing xd ja ni vill nt veta. och aah juste jag har bytat mitt örhänge i den lilla snibben elr vad de e xd iaf har ett piercing smycke nu med platt baksida så jag nt ska få en plopp elr nåt sånt in i örat :P

senare på kvällen när magnum åkt hem och jag va ensam ringde monica och fråga om jag ville komma och äta hos dom så gick dit :) sen byggde jag och kajsa på våra naglar :D de blev nt så jättebra iom de va första gången jag gjorde de men ganska ändå ;) så får väl se vad alla tkr imorn i skolan och försöka att nt bryta nån imorn på idrotten (y)

 

idag har jag stäääädat mitt rum :D dammat av över allt, damsugat, rensat i mina fönsterkarmar och gjort fint i gaderoben bland alla skor :P sen har jag typ suttit ute hos kajsa och enzo (stickan som jag kallar han) som e riktigt gullig :D sen skulle hon cykla till sin pappa och nu sitter jag här :D


    

     

Av hanna - 28 augusti 2010 00:01

okej, jag e sjukt jävla trött, kmr typ somna närsomhelst så jag ska väl snart sova.. men jag orkar verkligen nt ta ner håret och byta om och sånt, kan man nt typ uppfinna en sån maskin som gör allt åt en när man e såhär trött ?

Av hanna - 23 augusti 2010 19:39

hej, jag tkr det e roligare att läsa än att skriva bloggar faktiskt.

men jaja idag har det varit skoooola och elly åkte redan 8 så pappa skjutsa mej ;D mahah. börja 9.20, och idag har vi oxå övat på våra låtar som vi ska spela upp på torsdag, vår grupp kmr förlora. men förra året vann JAGJAGJAG och den gruppen jag med då ^^ men iaf;P vi har WIND OF CHANGE ,lixom vem kan den låten :o hade aldrig hörde den innan -.-

men jaja när jag kom hem så typ åt jag ett kex och  såg lite tv och nu sitter jag här och har väldigt tråkigt .

 

och detta blev väldigt rörigt men skitsamma :D

Av hanna - 17 augusti 2010 20:19

hej,

idag har jag varit i malmö med maagnum :D vi hitta iaf från stationen till entré ;)

iaf när vi kommit in i första affären messar bubba, så han kom oxå dit, treevligt ;D vi gick mest bara runder men köpte en rosa tröja och två nagellack.

vid 2 elr nåt sånt ? träffa i jesper och hans kompis, snacka om att magnum va nervös. vi fick nästan tvinga fram henne ;P men när jag o bubba gick fram förljde hon efter :D haha jaa där satt vi och där hände väldigt mkt :D elr nt ..

typ sen gick vi runder ännu mer o till slut gick vi till stationen igen och åkte hem tjugo över fyra :)

typ kom hem och åt ett äpple och kolla lite tv och nu sitter jag här och kollar på barn som nt äter, men ja fattar nt så ska fortsätta titta bara för de ;)

 

haajpoo !<3

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards