hannapersson .

Alla inlägg under juni 2010

mhm

Av hanna - 20 juni 2010 21:29

jaa jag ska skärpa mej med dethär med bloggandet, men jag orkar verkligen nt. mkt roligare att läsa andras ;D

men iaf, förra veckan vajag på konfaläger uppe i blekinge :D de var faktiskt jättemysigt där, roligt med, förutom när vi satt och läste och hade teori -.-

och snygga killar fanns där med :O

vi satt och skrek över gården nån kväll, och en kväll kom den snyggaste killen ;D över till oss och ville komma in för hans kompisar hade låst ute han x)

haha och nån dag efter så kom han över till vår korridor och när jag skulle låsa upp och gå ut på toa står han bakom dörren och säger bu -.-

jaa jah blev skiträdd ;o sen samma kväll ställer sig niclas med huvet intill fönstret och när jag kollar så blev jag oxå rädd, och en dag när vi hade fönstret öppet klättra jesper in genom de och stod där och vänta tills vi kom in och hoppa fram, så både jag och magnum skrek, mest magnum ;D säger vi xd

så nu kollar jag alltid bakom dörrar och sånt XD haha

i fredags så gjorde jag ingenting, på kvällen åkte jag med lisbeth till moster för hon skulle ha massage och jag och gert gick en runda på lite mer än 2 km, nt så lång, men det var riktigt skönt ute :)

igår jobba jag, tog alla hästar på tosselilla och sånt, och jag och mamma kanske sla rida KING när annika kmr tbx från semestern :D

och idag jobba jag med, fast i entrékiosken och sen lite hästarna :) skulle bara kolla på fannys sår..

och justnu har jar jag messat med oscar som jag ska försöka väcka :D han somna säkert för att va lika trött som en ko x)

ne nu orkar jag inte skriva mer, och jag ska FÖÖÖRSÖKA skärpa mej i sommar med den här bloggen !

för att jag älskar den låten ..(L'

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards