hannapersson .

Alla inlägg under februari 2011

Av hanna - 27 februari 2011 21:46

hannaduktig har precis packat gympakassen tills imorn :D *klapp på axeln*

nu ska jag krypa ner i sängen och försöka läääsa boken till författararbetet -.-

och jag hittar verkligen ingetting om mikael niemi, samma saker på varenda sida :O aja.


godnatt!

Av hanna - 27 februari 2011 16:50

en bild på din fritid - haha såhär fina bilder kan få på en träning x)

      


Av hanna - 26 februari 2011 21:19

just nu sitter jag här nerdegad i soffan framför melodifestivalen :) haha första gången jag ser de typ. antingen har jag glömt elr varit iväg ;o

men att lasse stefanz gick vidare till dom första 5 e skam! tur att dom åkte ut nu! och nu gick han tatuerade killen vidare oxå!:O

men ska nt säga nåt, för sj orkar jag nt lyfta röven för att rösta! xd

har även varit ensam hemma ikv, trevlans! inte för att jag gjort så mkt men ändå.

nu ska jag kolla på film


puss

Av hanna - 25 februari 2011 23:44

shiiit, sista dagen på sportlovet! helt sjukt vad vecka gått snabbt.

har suttit här och halvsovit och tänkt att imorn ska jag sova lääänge! sen bara shit jag har träning :O så imorn e jag uppe med tuppen ;) haha. elr ja halv 8 iaf!

har även sen en jätteläskig film precis :(där va typ massa aliens som såg äckliga ut :o

och som jag lovat, kmr bilder sen lund igår ;)

haha inte så vackra på mej kanske men ääändå :D

         

mest för att jag köpte nya gula converse :D

  

och såhär vacker e man ute, det blåser, de e kallt, och man har tråkigt.

  

Av hanna - 24 februari 2011 21:02

idag har jag och magnum varit LUND! blev nt så mkt shopping för min del, men magnum handla rätt mkt ;)

jag köpte bara två ringar,fondation och ett par gula converse :Dhappyface!

sen sprang vi runt på hela novalunds parkering för att hitta till rätt busshållplats, men duktiga som vi e gjorde vi de;)

framme på centralen skulle vi väntahela 40 min och de va jue jääääättevarmt :)

fick 3gradens köldskador! typ..

hahahah och förresten när vi satt och fika, alla prata så helt normalt, så skriker en liten unge ut " JAG MÅSTE BAJSA PAPPA"  hahahah  x)

vi tog även helt normala bilder på oss i provrummen :) dom får ni se en annan gång när jag laddat upp dom i datan!

nu kan ni få dreggla över en ful bild på mej :D och så såg jag typ ut idag!


puuuuss

  

Av hanna - 23 februari 2011 23:11

  

Av hanna - 23 februari 2011 11:31

hah förlossningskliniken på tv4 fakta nu !;)

Av hanna - 22 februari 2011 23:05

en ovanlig bild - kanske nt så ovanlig bild, men ovanligt att en katt kan sova såå?:O kanske ?xd

    

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards