hannapersson .

Alla inlägg under oktober 2010

hej

Av hanna - 30 oktober 2010 23:29

hej :)

idag har det arit tävling i bjuv, och det gick väl ganska bra. dom kom 3a iaf :)

sen när jag kom hem va bror här. så jag lekte lite med töserna och sen kom fam.magnusson hit (:

och om ni nt märkt de e jag skittrött x) så ska snart sova,

gooodnatt !

Av hanna - 27 oktober 2010 18:50

hejhej, förlåt för den dåliga uppdateringen men denna vecka e verkligen bara aah, vill spy på den !

bildprov ( som blev inställt som tur va!), SO-prov om sydafrika, musikhistorie-prov där vi ska kunna typ 25 låtar och dess namn, barocken, wienklassicismen och romantiken.

engelsk redovisning i ett arbete om nån musikgrejs.

spanska glosor, och kemiläxan.

låter nt mkt men aah på de ändåx)

kan de mesta, får jag hoppas :) har faktiskt blivet ganska duktig på det här med läxor och sånt nu;) *klapp på huvet*

och juste, imorn fyller mamma år :D

och sånt bry jag hade med att smyga in presenten på rummet från monica utan att hon skulle misstänka nånting ! men det gick nog ;)


ne nu ska jag kolla lite tv och bara slappa. kanske gå igenom SOn en gång till om jag orkar :/


hejdå! (L)

Av hanna - 23 oktober 2010 23:11

och jag har sovit mer än jaa jag vet nt x)

vi somna typ halv tre  och vakna vid halv 5 . trodde aldrig jag skulle somna så på eftermiddagen ;o men tydligen x) iaf sen somna vi en halvtimme till x)

sen natta jag han vid 8 :) riktigt mysigt att bara ligga sär med ett barn i famnen !


  


.

Av hanna - 21 oktober 2010 21:14

Hösten är här och löven faller ner
Jag kan inte förstå att jag inte får se dig mer

Då du somnade blev en sorgedag
Och att du inte vaknade var upprörande ett tag

Men tiden läker alla sår i och för sig
Du var en del av mitt liv och jag saknar dig

'
Av hanna - 21 oktober 2010 21:05

elr ja nästan ;) men ledig imorn iaf !

haha igår var jag på yoga med eva, de va skittråkigt .

men skönt ;) haha

idag har de varit marknad men kom inte till tomelilla försen vid 4 så hann nt med så mkt ;) men gooodis hann jag med :D x) och mamma köpte munkar och strumpor.

vid 5 gick i hem till mormor och ja skulle egentligen inget, bara prata :P meen jag skulle aaaaldrig förlj med , shiiiiiiiiiiiiiiit vad hon pratar ;O helt sjukt, seriöst .


imorn e de utvecklingssamtal på förmiddagen, så det e bara att pallra sej upp -.-

menmen .


hejs!  

.

Av hanna - 19 oktober 2010 17:30

why give up when there are thousands of things to fight for?

'
Av hanna - 19 oktober 2010 17:20

som sagt e jag hemma hos eva,gert och jens denna vecka ! :) ganska skönt att komma hemifrån !

lag nord och prao denna vecka och jag ska följa eva som e spec.lärare på en skola i skivarp :) haha även min moster ;)

iom jag har tystnadsplikt och internet e som det e kmr jag nt skriva nånting om vad jag sett,hört elr gjort här :)

så egentligen finns det nt så mkt att skriva mer än att jag kmr tillbringa fram till tordag mina eftermiddagar/kvällar i svarte .


kanske uppdaterar imorn om jag vill ;) så de lär ni märka ;)


hajpo !


bara för de ska ni få en ganska ful bild !

  

Av hanna - 19 oktober 2010 17:20

som sagt e jag hemma hos eva,gert och jens denna vecka ! :) ganska skönt att komma hemifrån !

lag nord och prao denna vecka och jag ska följa eva som e spec.lärare på en skola i skivarp :) haha även min moster ;)

iom jag har tystnadsplikt och internet e som det e kmr jag nt skriva nånting om vad jag sett,hört elr gjort här :)

så egentligen finns det nt så mkt att skriva mer än att jag kmr tillbringa fram till tordag mina eftermiddagar/kvällar i svarte .


kanske uppdaterar imorn om jag vill ;) så de lär ni märka ;)


hajpo !


bara för de ska ni få en ganska ful bild !

  

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards