hannapersson .

Alla inlägg under september 2011

...

Av hanna - 29 september 2011 18:14

 

Av hanna - 12 september 2011 16:40

har faktiskt nt nån lust att blogga mer.. 

tar en paus helt enkelt.

hoppas ni hittar hit när jag kmr igång igen!


puss!

 

Av hanna - 7 september 2011 21:16

onsdagar kommer nog nt bli min favoritdag precis ..

slutar 16.30, 16.36 går bussen hem. 

e på stationen typ 16, hem snabbt för att va på lindes klockan 17. på den timmen måste jag hinna äta, byta om, sätta upp håret, fylla vattenflaskan o ta mej dit typ.

woho. :)

nu e jag heeelt slut så funderar på att gå o lägga mej faktiskt, orkar nt ens slå på tvn ;) mehe.


gooodnatt!

Av hanna - 1 september 2011 18:51

haaaaalloj ! helt sjukt att de bara gått två veckor i skolan :o känns som en hel evighet. iaf så e allt skolarbete klart nu som ska lämnas in o så :) känns skönt! nu e de bara fredag kvar :D

ska på bio imorn med, trevlans!

så håller mej undan från mamma som har åkt på världens förkylning och halsont! här har vi nt tid att vara sjuka..


kusinas sara har även fått sin efterlängtade trollunge :D så söt. 

lika mycket hår som jag hade och sover lika mycket som jag gjorde! gööött med en till äkta persson/klarinare :D


   

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards