hannapersson .

Alla inlägg under maj 2011

Av hanna - 31 maj 2011 21:18

nyss tvättat bort 10 kg smink o satt upp håret! sköönt om något!

här kmr lite bilder, som sagt va jag fjortis ;)


vaktis

   nörd   lärare berta!

idrottare, elias, idrottare   fjortis o idrottare   jag som fjortis..  

<3

Av hanna - 30 maj 2011 17:28

världens bästa vän

väldens bästa syster

världens bästa fru

världens bästa tjej

min andra halva

jag älskar dej. oavsett vad.

                     

Av hanna - 30 maj 2011 14:35

nu har jag nyss kommit hem, show hela dan o skolan ! och om jag ska va ärlig tkr jag de gått bättre på övningarna.. men jaja :)

mitt hår e äckligt efter allt spray o sånt vi kleta in de med x) säger nt för mkt om de e nån som läser här och ska se imorn ;)

antagligen kmr bilder då med!

ikv e de träning, först med dom små och sen min o jossans. och vet ni!!! hon har bestämt sej för att fortsätta iaf, så vi kmr göra duett 1 år till!!:D happyface*

nu ska jag upp o ta en macka!


puss

Av hanna - 30 maj 2011 07:41

goooodmorgon sötnosar! för en gångs skull har jag lite tid över, hm kanske för att jag nt ska sminka mej elr fixa håret nu! har ju som sagt showen idag så sminkar mej när jag kmr till skolan ! och jag e faktiskt nt alls nervös än, men antagligen kmr de då vi börjar ställa iordning och byta om och sånt ;) 

nu måste jag packa ner i väskan.


puss

 

Av hanna - 29 maj 2011 18:00

drar in till mormor och äter!

   

 

Av hanna - 29 maj 2011 14:41

än sålänge har jag typ inte gjort nånting idag! klätt på mej o övat lite sånger o manus till imorgon. hoppas nu att det går bra!

snart ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mej, vi ska in till mormor :) hon har bjudit på middag nämligen ;) uppdaterar sen!


puss

 

Av hanna - 28 maj 2011 21:15

idag har jag varit lite smått barnvakt till lovy! hah har både bytt blöja och blivet nerkräkt! och det va ingen liten spya kan jag säga :O hah.

nu ska jag gå upp och poppa popcorn och ta en stoooort glas vatten till det!


puss

 

Av hanna - 28 maj 2011 10:30

elr ja, jag har varit vaken ett tag för min kära pappa kan inte va så tyst !

kvällen igår var väldigt trevlig, glömde såklart att jag hade digitalkameran med men ska försöka sno ihop lite bilder från Sandra ;)

idag ska jag träffa bror och hans familj! dom stannar hela helgen :D wie.

så nu ska jag klä på mej.


pusspåer !

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards