hannapersson .

Alla inlägg under juni 2011

Av hanna - 29 juni 2011 11:05

godmorgon! nu har jag precis vaknat. igår va jag på stranden med finfina vänner, supermysigt! fast nu har jag ont på verkligen heeeeela baksidan. bränt mej.

elr nu har jag nt så ont när jag smörjt in de, men hur irriterande e det nt när jag nt når hela ryggen och ingen annan e hemma ? :o gaah.

nu ska jag upp och äta frukost


puss

 

Av hanna - 27 juni 2011 22:49

seeer jue att ni läser, vrf inga kommentarer?!?!

aja idag har jag soolat:D och bakat jordgubbspaj som faktiskt blev väldigt god :)

imron blir de straanden, om de e fint väder ;)

vet att uppdateringen suger, men har inge att skriva om ;o

så tkr de e bättra ni får någerlunda vettiga när jag väl skriver :) right?


puss

 

Av hanna - 24 juni 2011 17:13

har inte suttit vid datorn på hela dan!duktigt va ?;)

ne men jag har mått kasst. trodde att jag skulle klara av att åka med kompisarna till gyllebo men icke! hostat sönder min hals så kan nt prata, superförkyld och är bara helt seg i kroppen! 

så åker med mamma o pappa ist, är lite smått sur för de faktiskt -.- vrf vara sjuk på midsommar lixom ? de e sjukt..

nu sitter jag här o väntar på att moster eva och gert ska komma o hämta oss!

orkar inte lägga in en bild..


puss

.

Av hanna - 23 juni 2011 22:19

sometimes im stupid towards myself

well actually I look kinda good,

'cause no one is ugly.


;mattias magnusson

Av hanna - 23 juni 2011 15:17

hej bloggen!

förlåt för dålig uppdatering, men har legat sjuk sen i tisdags kväll. så gårdagen spenderades i soffan med raggsockar o myysfilt! frös så jag höll på att dö. idag e de bättre så har skippat raggsockarna !;D har sagt till mamma att hon ska handla nässpray och halstabletter! SKA vara bra imorn, så e de bara! och om de regnar blir jag sur -.-  ska till gyllebosjön och där finns inge tak :o så e de dåligt väder sticker jag till min kusin ist!

nu ska jag titta på tv lite till..


puss


åh, vad jag vill tillbaka till italien!

 


Av hanna - 21 juni 2011 23:29

               

"HannaPersson" ser helt annorlunda ut beroende på att om det e en stående elr liggande bild. och de beror på att jag nt sj kan välja storlek på bilderna här på bloggplatsen. så dom liggande blir mindre än dom stående. om nu fattar ;) haha

Av hanna - 21 juni 2011 11:55

vakna vid 10, men fast jag bara ville vända mej om o somna om steg jag upp! 

har städat trappuppgångarna här i huset :) elr ja den ena gjorde jag igårkväll ;)

nu sitter jag här och väntar på magnum! hennes buss kmr vid 13 hit och snäll som jag e går jag inte o möter henne :) hah. 

jag ska fota henne, elr ja öva på henne iaf ;D ska jue fota på ett bröllop så ska se hur jag ska göra osvosv.. hah så tyck synd om henne idag!


puss

 

Av hanna - 20 juni 2011 23:48

min BH knakar! koelt va?

så nu går jag o lägger mej..

magnum kmr oxå hit imron, hade tvingat henne att ha klänning men sen försöker hon smita med att säga att ingen e ren.. nt okej!så bara för de måste hon prova mina;D mahahahhaha!!

ne nu ska jag sova.


godnatt!

Om mej

Hejje! Hanna heter jag och bor nere i skåne! Pluggar Barn och Fritid på Österportskolan i Ystad! Undrar ni något så fråååga på! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfly


Ovido - Quiz & Flashcards